Pracownicy hotelarstwa – agencja pracy tymczasowej z Warszawy
Jako agencja pracy tymczasowej zapewniamy personel hotelarski z Polski i z zagranicy, gotowy do pracy w hotelach, restauracjach czy obiektach turystycznych. Nasi koordynatorzy dbają o sprawny przebieg współpracy, również jeśli chodzi o formalności i dokumentację.
Zakres obowiązków, które możemy zrealizować:
obsługa recepcji i obsługa gości,
utrzymanie czystości i prace housekeepingowe,
przygotowywanie i podawanie posiłków,
funkcje barmańskie, baristyczne, obsługa bufetu,
wsparcie administracyjne: kadry, płace, księgowość,
logistyka wewnętrzna: dostawa, magazynowanie, zaopatrzenie.
Dlaczego opłaca się z nami współpracować:
łatwe i szybkie wdrożenie pracowników bez konieczności prowadzenia osobnych rekrutacji,
możliwość skorzystania z kadry na czas określony, sezonowo lub doraźnie,
ograniczenie kosztów stałych firmy – zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej to koszt zewnętrzny,
natychmiastowe rozpoczęcie pracy przez wykwalifikowanych pracowników,
możliwość dopasowania kadry do specyfiki oferty hotelu (języki, doświadczenie itp.).
Jeśli szukasz sprawdzonego partnera w zakresie personelu hotelarskiego — z agencją pracy tymczasowej z Warszawy cały proces przeprowadzimy skutecznie i bez zbędnych komplikacji.